آیا می توانم با GFR 40 مرحله 3 CKD توان با سلول های بنیادی معکوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم که بیماری مزمن کلیه (CKD) را می توان به پنج مرحله تقسیم می شود، برای مراحل مختلف عملکرد کلیه در درجات مختلف آسیب دیده، بنابراین اگر شما می خواهید برای درمان بیماری خود را، شما باید درمان های مختلف است. پس از آن میتوانید 3 CKD و GFR 40 توان با سلول های بنیادی معکوس مرحله؟ قبل از پاسخ به این سوال، اجازه دهید ما چیزی در مورد این بیماری و درمان سلول های بنیادی یاد بگیرند.

پس از سیستم ایمنی ذاتی بدن انسان آسیب دیده است، سیستم ایمنی تطبیقی ​​فعال خواهد شد، که موجب واکنش التهابی خود ایمنی overreacts. پس از آن در خسارات نتایج: از شماره به تمام انواع ارگان ها و بافت، پس مختلف بیماری ظاهر می شود. بیماری های کلیه خسارات ناشی از واکنش التهابی سیستم ایمنی فوق العاده در بافت کلیوی می باشد.

با توجه به اصل این بیماری، کارشناسان ما سلول های بنیادی پس از سال ها تحقیق و تجربه درمانگاه اختراع. این چنین درمانی است که با هدف تعمیر کلیه ها آسیب دیده و بازسازی سیستم ایمنی ذاتی بدن انسان است. Itseems که سلول های بنیادی به ارمغان می آورد امید تازه برای بیماران مبتلا به مرحله 3 CKD و GFR 40. سلول های بنیادی شامل شش مرحله، اگر می خواهید به دانستن اطلاعات دقیق از آنها، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا پیام های در زیر، ما شما را به زودی پاسخ به عنوان امکان پذیر است.

همچنین برخی از روش های درمانی دیگر در بیمارستان ما وجود دارد، آنها کت و شلوار به بیماری های مختلف می باشد. علاوه بر این بیمار متفاوت است وضعیت، بیماری های مختلف، بنابراین کارشناسان ما برنامه درمانی با توجه به شرایط خود کنند. اگر شما می خواهید بدانید که روش درمان مناسب برای شما می باشد، شما می توانید به ما با شما اطلاعات دقیق مانند نام، سن، جنس، بیماری های تاریخ، گزارش آزمون و غیره ارسال کنید. ما شما را با توصیه های بهتر ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

 

آیا می توانم با GFR 40 مرحله 3 CKD توان با سلول های بنیادی معکوس





:: برچسب‌ها: مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، GFR 40، سلول های بنیادی، می تواند با GFR 40 مرحله 3 CKD توان با سلول های بنیادی معکوس ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: